Klacht KPN: Abonnement pauzeren i.v.m. wereldreis

Klachtnummer
# 158635
Gebruiker
Arina
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In verband met een wereldreis die ik ga maken van 15 maanden, wil ik graag mijn abonnement pauzeren. Dit is echter niet mogelijk, zegt KPN. Ik wil mijn abonnement afmaken zodra ik weer terug in Nederland ben.

De oplossing

Mijn abonnement pauzeren voor 15 maanden en deze weer hervatten bij terugkomst.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Londen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Arina
    Datum
    Kpn heeft me een goede oplossing gegeven. Ik ben tevreden.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Londen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


Ook een klacht indienen over KPN?