Klacht KPN: Abonnement pauzeren niet meer geldig bij studenten abonnement

ECLV

Aangezien ik 5 maanden stage ga lopen in het buitenland, wil ik gedurende deze maanden mijn studenten abonnement pauzeren. Tot voor kort behoorde dit tot de mogelijkheden maar sinds mijn abonnement in 2013 vernieuwd is opeens niet meer. Vandaag heb ik telefonisch, via Facebook en in de Hi winkel te horen gekregen dat ze niks voor mij kunnen doen. Over het algemeen ben ik al 13 jaar een tevreden klant bij Hi maar wat mijn studenten abonnement betreft, wat ik al meerdere jaren heb, verwacht ik meer flexibiliteit- dat is immers de reden dat ik dit abonnement heb genomen. Uiteraard begrijp ik dat mijn abonnement na terugkomst met 5 maanden wordt verlengd, maar dat het niet meer mogelijk is deze tijdelijke pauze in te lassen wegens een stage in het buitenland, in nota bene een studenten abonnement, vind ik op zijn zachts gezegd niet kunnen. Ik hoor graag van u.

Graag zou ik zien dat Hi mij de mogelijkheid biedt om mijn abonnement 5 maanden te pauzeren ten tijde dat ik in het buitenland stage loop.

ECLV
    Hartelijk dank voor het bericht. Met vriendelijke groet,E. Vette