Opgelost door KPN: abonnement sim only beeindigd door HI

DBaan

Oktober aankoop sim only abonnement. November telefoon afgesloten. HI heeft bedrag niet kunnen incasseren. Het bedrag van nov is wel geïncasseerd. Hi hersteld de verbinding. Ik vergeet het openstaande bedrag €29.32 te voldoen. 18 december een sms, de telefoon is afgesloten. HI heeft het bedrag van oktober niet heeft kunnen incasseren vanwege een foute gebruikersnaam. Hi heeft in dec (en nov) wel kunnen incasseren. Op mijn HI staat: rekening okt betaald. Ik heb aangenomen dat er nu wel geïncasseerd was. De simkaart wordt nauwelijks gebruikt. Zaterdag krijg ik een brief wij zijn aangemeld bij Preventel. Wij moeten een boete betalen van €420.Telefonisch contact met HI levert niets op. Het mobiele telefoonnummer is weg en Hi geeft aan ons per brieven geïnformeerd te hebben. Als ik aangeef dat ik geen enkele brief of sms na 18 december van Hi heb ontvangen, geeft de dame aan de telefoon aan dat TNT veel vaker brieven achterhoudt.

Kwijtschelding boete, gewoon maandelijks incasseren wat gezien ons saldo ook mogelijk is.
Abonnement en dus nummer behouden. Wij hebben 4 abonnementen lopen bij HI die allen geïncasseerd worden met hogere bedragen dan de €29.32, nooit wanbetaler geweest.

Oké , wij wachten af..
    DBaan
    de klacht is naar onze volle tevredenheid opgelost.

DBaan

Ook een klacht indienen over KPN?