Opgelost door KPN: Abonnement stilleggen tijdens buitenlandse stage

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 175653
Gebruiker
Daisy Steenbakkers
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Onlangs ben ik langs geweest bij een KPN winkel om na te vragen of ik mijn abonnement een halfjaar kan stilleggen i.v.m. een buitenlandse stage binnenkort. Helaas vertelde ze me daar dat dit niet kan. Ik vind het heel jammer dat KPN dit niet kan aanbieden, aangezien andere providers dit wel kunnen aanbieden. Toen ik mijn contract aanging, was er nog geen sprake van een buitenlandse stage dus daar heb ik destijds niet bij stil gestaan. Nu zou ik een halfjaar die kosten moeten dragen, terwijl ik er in het buitenland geen gebruik van kan maken. Hier ben ik dan ook zeker niet over te spreken, dit vind ik geen manier om met de klant om te gaan. Ik overweeg nu dan ook om na mijn contract over te stappen naar een andere provider, aangezien KPN geen mogelijke oplossing biedt voor dit probleem.

De oplossing

De gewenste oplossing die ik voor me zou zien is dat ik mijn contract stil kan laten zetten in de periode dat ik er geen gebruik van maak. Ik zal het ook een oplossing vinden als de periode dat ik er geen gebruik van maak achter mijn einddatum van mijn contract wordt toegevoegd.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Steenbakkers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Daisy Steenbakkers
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie.
    Ik kijk uit naar de snelle afhandeling van mijn klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Daisy Steenbakkers
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Steenbakkers,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    Daisy Steenbakkers
    Datum
    Na een voorstel, is mijn klacht tot tevredenheid afgehandeld. Dankjewel hiervoor!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daisy Steenbakkers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen