Opgelost door KPN: Abonnement stilleggen tijdens buitenlandse stage

Daisy Steenbakkers

Onlangs ben ik langs geweest bij een KPN winkel om na te vragen of ik mijn abonnement een halfjaar kan stilleggen i.v.m. een buitenlandse stage binnenkort. Helaas vertelde ze me daar dat dit niet kan. Ik vind het heel jammer dat KPN dit niet kan aanbieden, aangezien andere providers dit wel kunnen aanbieden. Toen ik mijn contract aanging, was er nog geen sprake van een buitenlandse stage dus daar heb ik destijds niet bij stil gestaan. Nu zou ik een halfjaar die kosten moeten dragen, terwijl ik er in het buitenland geen gebruik van kan maken. Hier ben ik dan ook zeker niet over te spreken, dit vind ik geen manier om met de klant om te gaan. Ik overweeg nu dan ook om na mijn contract over te stappen naar een andere provider, aangezien KPN geen mogelijke oplossing biedt voor dit probleem.

De gewenste oplossing die ik voor me zou zien is dat ik mijn contract stil kan laten zetten in de periode dat ik er geen gebruik van maak. Ik zal het ook een oplossing vinden als de periode dat ik er geen gebruik van maak achter mijn einddatum van mijn contract wordt toegevoegd.

KPN
    Geachte mevrouw Steenbakkers,

KPN Klantenreacties CMT
    Daisy Steenbakkers
    Bedankt voor de snelle reactie.
    Ik kijk uit naar de snelle afhandeling van mijn klacht.

KPN
    Geachte mevrouw Steenbakkers,

KPN Klantenreacties CMT

Daisy Steenbakkers
    Na een voorstel, is mijn klacht tot tevredenheid afgehandeld. Dankjewel hiervoor!

Daisy Steenbakkers

Ook een klacht indienen over KPN?