Klacht KPN: Abonnement tijdig opgezegd, is niet verwerkt...

Klachtnummer
# 17186
Gebruiker
maruschka
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eind sept/begin okt is abonnement van mobiel nr opgezegd ivm overcompleet. Abonnement zou op 12-11 eindigen. In nov. fakt voor hele maand nov. Gebeld met vraag of eea wel goed gaat. Ja hoor, wordt in dec. terug gestort wat er teveel betaald is. Ok. Vandaag nieuwe fakt binnen voor maand dec. Weer gebeld. Blijkt dat de contacten met kpn niet geregistreerd zijn en ook het beeindigen van het abonnement niet verwerkt is. Abonnement wordt nu beeindigd per 10-1-13, betekent 2 maanden extra abonnementskosten terwijl er tijdig is opgezegd en ook nog gecheckt is in nov.

De oplossing

Abonnement met terugwerkende kracht stopzetten en retourneren van het abonnementsgeld.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Dusseldorp,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    maruschka
    Datum
    we wachten t af....

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen