Opgelost door KPN: Abonnement van overleden echtgenote.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116826
Gebruiker
M.J.F. Schlösser
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn echtgenote is op 22 januari 2015 overleden.
KPN weigert om haar mobiele abonnement op te zeggen.
KPN zegt "Haar abonnement loopt nog tot mei 2016".
Aanleiding: De maandelijkse afboeking van € 5,19.
Gevolg: Ik betaal voor iets waar geen gebruik van gemaakt wordt.
Zelf gedaan: In een half uur durend gesprek, hun dit duidelijk proberen te maken.
Na ruggenspraak met "directie" kwam men met bovenstaande mededeling.
Persoonlijke opmerking: Gezien de omstandigheden een onsmakelijke bezigheid en volgens mij een volledig onnodige bezigheid!

De oplossing

Ik wil gewoon van dat contract af.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schlösser,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    M.J.F. Schlösser
    Datum
    De klacht werd naar volle tevredenheid in twee dagen opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.J.F. Schlösser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen