Klacht KPN: Abonnement voorwaarden van Telfort naar KPN veranderen zonder enige invloed van de klant.

Annanasplant32

Ik heb een telefoonabonnement lopen bij Telfort tot mei 2022. Sinds 26 januari 2020 is Telfort komen te vervallen en gaat alles verder onder KPN. Op 31-01-2020 krijg ik een mail (Helaas kan ik deze niet in de bijlage toevoegen omdat ik maximaal maar 5 MB kan uploaden) dat mijn Telfort abonnement succesvol is omgezet naar KPN. Ik heb op deze dag nadat ik de mail heb gekregen telefonisch gecontact gehad met KPN met de vraag of mijn voorwaarden zoals ik deze bij Telfort had ook worden meegenomen naar KPN zolang mijn abonnement nog loopt. (tot mei 2022) Hierin kreeg ik te horen dat alle voorwaarden het zelfde blijven behalve het meenemen van de overgebleven MB's naar de volgende maand, want deze optie bied KPN niet. Ze heeft bij collega's na gevraagd en ze gaf aan dat ook zij bevestigden dat deze optie niet werd mee verlengd. Ik vind het niet kunnen dat ik hierover tijdens het omzetten niet over ben geïnformeerd en dat KPN zomaar tijdens het overzetten van het abonnement de voorwaarden met de vorige telecomprovider kan veranderen.

Dat de voorwaarden die ik had bij Telfort het zelfde blijven als bij KPN zolang mijn abonnement loopt. Dit houd in dat ik tot mei 2022 mijn overgebleven MB's per maand 2 maanden lang kan meenemen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Janssen,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Janssen,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?