Klacht KPN: Abonnement voorwaarden van Telfort naar KPN veranderen zonder enige invloed van de klant.

Klachtnummer
# 423712
Gebruiker
Annanasplant32
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een telefoonabonnement lopen bij Telfort tot mei 2022. Sinds 26 januari 2020 is Telfort komen te vervallen en gaat alles verder onder KPN. Op 31-01-2020 krijg ik een mail (Helaas kan ik deze niet in de bijlage toevoegen omdat ik maximaal maar 5 MB kan uploaden) dat mijn Telfort abonnement succesvol is omgezet naar KPN. Ik heb op deze dag nadat ik de mail heb gekregen telefonisch gecontact gehad met KPN met de vraag of mijn voorwaarden zoals ik deze bij Telfort had ook worden meegenomen naar KPN zolang mijn abonnement nog loopt. (tot mei 2022) Hierin kreeg ik te horen dat alle voorwaarden het zelfde blijven behalve het meenemen van de overgebleven MB's naar de volgende maand, want deze optie bied KPN niet. Ze heeft bij collega's na gevraagd en ze gaf aan dat ook zij bevestigden dat deze optie niet werd mee verlengd. Ik vind het niet kunnen dat ik hierover tijdens het omzetten niet over ben geïnformeerd en dat KPN zomaar tijdens het overzetten van het abonnement de voorwaarden met de vorige telecomprovider kan veranderen.

De oplossing

Dat de voorwaarden die ik had bij Telfort het zelfde blijven als bij KPN zolang mijn abonnement loopt. Dit houd in dat ik tot mei 2022 mijn overgebleven MB's per maand 2 maanden lang kan meenemen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Janssen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Janssen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


Ook een klacht indienen over KPN?