Opgelost door KPN: Abonnement zonder vooraankondiging beeindigd

Chefmoeke

539857
Nally
Ongeveer dezelfde klacht als Nally (gisteren gemeld)
Begin van het jaar een paar keer contact gehad met KPN over digitenne.
Dit wilden wj beeindigen. Dit ging allemaal heel moeilijk, kon niet, moesten we een ander abonn. nemen, is verschillende keren belooft om terug te bellen cq het wordt geregeld dat digitenne van ons pakket afging incl. €5 maandelijikse kosten. Dit ook maar zo gelaten omdat het allemaal moeilijk ging. Gisteren echter zonder vooraankondiging is ons abonn. beeindigd. Afgesloten van alles. Een bericht van KPN via mail pas toen het kwaad al geschied was. Medewerker van de klantenservice begreep er ook niet van en had dit nog nooit zo meegemaakt. Er is en noodoplossing in gang gezet maar van enige coulance kon geen sprake zijn werd mij verteld. Hoezo? De medewerker van KPN zei dat een collega een melding in het systeem had aangemaakt dat ons abonn. per 31 mei gestopt moest worden. Onbegrijpelijk!! Geen opdracht voor gegeven. Terugdraaien van het geheel zou ongeveer 5 werkdagen duren. Moet niet zo moeilijk zijn om dit direct te doen toch?! Wij zitten met de problemen door fout van KPN. Coulance? Nee mevrouw, daar kunnen we niets mee!

Hersteld van abonnement zsm en coulance voor ongemak

KPN
    Geachte heer/mevrouw Westra,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Westra,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Chefmoeke
Klacht is na veel heen en weer gebel en gemail opgelost. KPN heeft ons voor de extra kosten gecompenseerd. Alles naar tevredenheid!

Ook een klacht indienen over KPN?