Opgelost door KPN: Abonnement zonder vooraankondiging beeindigd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 540016
Gebruiker
Chefmoeke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

539857
Gebruiker
Nally
Ongeveer dezelfde klacht als Nally (gisteren gemeld)
Begin van het jaar een paar keer contact gehad met KPN over digitenne.
Dit wilden wj beeindigen. Dit ging allemaal heel moeilijk, kon niet, moesten we een ander abonn. nemen, is verschillende keren belooft om terug te bellen cq het wordt geregeld dat digitenne van ons pakket afging incl. €5 maandelijikse kosten. Dit ook maar zo gelaten omdat het allemaal moeilijk ging. Gisteren echter zonder vooraankondiging is ons abonn. beeindigd. Afgesloten van alles. Een bericht van KPN via mail pas toen het kwaad al geschied was. Medewerker van de klantenservice begreep er ook niet van en had dit nog nooit zo meegemaakt. Er is en noodoplossing in gang gezet maar van enige coulance kon geen sprake zijn werd mij verteld. Hoezo? De medewerker van KPN zei dat een collega een melding in het systeem had aangemaakt dat ons abonn. per 31 mei gestopt moest worden. Onbegrijpelijk!! Geen opdracht voor gegeven. Terugdraaien van het geheel zou ongeveer 5 werkdagen duren. Moet niet zo moeilijk zijn om dit direct te doen toch?! Wij zitten met de problemen door fout van KPN. Coulance? Nee mevrouw, daar kunnen we niets mee!

De oplossing

Hersteld van abonnement zsm en coulance voor ongemak

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Westra,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Westra,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chefmoeke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is na veel heen en weer gebel en gemail opgelost. KPN heeft ons voor de extra kosten gecompenseerd. Alles naar tevredenheid!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen