Klacht KPN: Abonnement

Klachtnummer
# 34453
Gebruiker
Ria
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn dochter heeft een abonnement lopen bij Hi,
Door omstandigheden is het bedrag waarschijnlijk niet op tijd op haar rekening.
Vanaf 2-9 stond het bedrag op haar rekening.
Bij navraag blijkt dat je een mail of SMS moet ontvangen dat de betaling nog niet is gedaan, beide heeft zij niet ontvangen.
Donderdag 5-9 kwam zij erachter dat haar telefoon geblokkeerd was, na telefonisch contact gehad te hebben, heeft zij de betaling alsnog uitgevoerd. En heeft de medewerker de telefoon alsnog gedeblokkeerd.
Nu blijkt dat het toch niet goed is gegaan want de betaling is alsnog geweigerd.
Wij hebben nog niets terug ontvangen maar willen wel betalen.
U kunt hieronder zien dat de betaling via internetbankieren onmiddellijk op 5-9 is uitgevoerd.
Wat schetst mijn verbazing. Nu is de telefoon helemaal geblokkeerd en doorgestuurd naar het incassobureau.
Met deze gang van zaken kan ik het niet eens zijn.
Gaarne binnen 2 weken uw reactie.
Zie onderstaande betaling via internetban

De oplossing

Normaal gebruik weer van de telefoon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ria
    Datum
    Gisteren 11-9 is er telefonisch contact geweest met KPN en zou de telefoon weer aangesloten worden in de ochtend.
    Tot op heden doet de telefoon het nog steeds niet

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen