Opgelost door KPN: Abonnementskosten betalen ondanks emigratie

barteld1989

Vanwege emigratie naar het buitenland (Verenigd Koninkrijk) wil ik mijn abonnement stop zetten voor mobiele telefonie bij KPN per mei 2015. Tot mijn grote verbazing krijg ik nul op het rekest wanneer ik de klantenservice van KPN benader. Er wordt mij verteld dat ik het contract kan afkopen, iets wat nog duurder is dan het abonnement stilzwijgend betalen per maand zonder dat ik er gebruik van kan maken.

Ik ben al jarenlang klant van KPN (en voorheen Hi, wat onderdeel van KPN is). Altijd tevreden geweest en nooit gezocht naar goedkopere oplossingen buiten deze firma. Het zit mij enorm in de maag dat ik maandelijks €45 moet betalen voor een abonnement met onbeperkte mogelijkheden waar totaal geen gebruik van kan worden gemaakt.

Ik verwacht van KPN dat we tot een goede oplossing komen waarbij mijn contract eindigt vanaf het moment dat ik verhuis naar het buitenland (mei 2015).

KPN
    Geachte mevrouw Ypma,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    barteld1989
    KPN heeft mij zeer snel (1 dag na de klacht) opgebeld om de zaak af te handelen. Ondanks dat mijn gewenste oplossing niet volledig is bereikt heb ik toch een deal kunnen sluiten waar ik tevreden over ben. De looptijd is ingekort en de resterende maanden die er nog wel volgen, nadat ik niet meer in Nederland woon, zal er het goedkoopste (en simpelste) abonnement aan mijn simkaart gehangen worden dat KPN aanbiedt. Dit is voor mij een goede oplossing. Bedankt.

barteld1989

Ook een klacht indienen over KPN?