Klacht KPN: abonnementsomzetting

K.Brand

Ik had al meer dan 5 jaar een oud KPN abonnement ( 1 jaars ) onder telefoonnummer 0630656804 ad 7,50 p.maand. Tevens had ik een los KPN internet en tv abonnement. KPN heeft mij toen een aanbod gedaan om alledrie de abonnementen samen te voegen in 1 totaalpakket onder het motto goedkoper, sneller en meer tv aanbod .Ik heb geaccordeerd en per september 2013 ging mijn totaalpakket lopen voor de periode van 1 jaar.
Bij toeval kom ik er nu achter dat KPN bij deze omzetting mijn oude 1 jaars abonnement van mijn mobiele telefoon zonder mij hierover te informeren naar een 2 jaars abonnement heeft omgezet ( heel gek want zowel het oude telefoonabb. als het nieuwe totaalpakket waren voor 1 jaar afgesloten.
Toen ik KPN hierover belde en mijn beklag deed werd mij verteld dat ik hierover en brief gehad schijn te hebben.Deze heb ik niet geahd. Ik heb KPN gevraagd mij een kopie te zenden van mijn oude contract van de telefoon en die zogenaamde brief, echter tot op heden niets ontvangen

KPN heeft mij geinformeerd dat een afkoop van het telefoonabonnement ( wat dus 7,50 per maand was voor de omzetting EN na de omzetting ) met behoud van telefoonnummer, neerkomt op een totale afkoopsom van 145,- euro Een schriftelijke specificatie vooraf kon ik niet krijgen.
Ik wens dat ik inzage krijg in mijn oude contract van mijn mobiele nummer, de zogenaamde brief waarin gemeld staat dat mijn tel.abonnement onder het 1 jaars totaalpakket ineens een 2 jaars looptijd kreeg en de specificatie van de boete om alsnog mijn telefoonnummer vrij te krijgen

KPN
    Geachte heer/mevrouw Brand,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?