Klacht KPN: Abonnementsprijzen zijn verschillend per persoon, "gratis" Spotify is niet gratis!!

Klachtnummer
# 307048
Gebruiker
E.Inderhees
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een alles in een pakket bij KPN: Tv, internet, 2 HD ontvangers en opnemen. Mijn tante heeft het zelfde pakket, en dit pakket wordt nog steeds aangeboden op de website van KPN.
Ik betaal: 65,-. Op de website vragen ze: 61,50 en mijn tante betaalt: 58,99.
Ik heb KPN gevraagd voor uitleg. De enige uitleg die zij mij kunnen geven is het volgende:
In mijn pakket, afgesloten in januari 2017, zat de GRATIS service Spotify Premium. Dit was een optie die je erbij kon kiezen, nogmaals GRATIS aangeboden. De medewerker (Sven) geeft nu aan dat ze in de nieuwe pakketten geen gratis Spotify meer aanbieden waardoor het pakket goedkoper is geworden. Dit betekent voor mij dus dat de "gratis" Spotify dus helemaal niet gratis was. Ik betaal namelijk een hogere abonnementsprijs door deze service blijkt nu.
Het verschil qua prijs tussen mij en mijn tante kwam volgens Sven door het verschil van pakket. Schijnbaar had zij toch een ander pakket (ze heeft ook TV, internet, 2 HD ontvangers en opnemen. Wat is hier anders aan?!). Ik heb het idee dat ik ontzettend misleid ben geworden.

De oplossing

Prijs die betaalbaar is en voor iedereen hetzelfde met dezelfde diensten.
Compensatie.

Graag een duidelijke uitleg over de "gratis" Spotify service.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Inderhees,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    E.Inderhees
    Datum
    Ik heb nog geen contact gehad. Ik ben door de weeks telefonisch moeilijk bereikbaar ivm mijn baan. Graag contact na 17 uur.

  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Inderhees,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 22 81.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    E.Inderhees
    Datum
    KPN inmiddels gesproken. Helaas weinig uitgekomen.
    Verschil kunnen ze niet verklaren. Het lag in ieder geval niet aan Spotify volgens deze mevrouw.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen