Opgelost door KPN: Abonnementswijziging van Hi naar KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 140330
Gebruiker
Wiel van Herten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De merknaam Hi is vervallen en MijnHi is nu MijnKPN geworden. In de voorwaarden staat dat bij wijzigingen mijn contract opgezegd kan worden. KPN zegt dat er geen wijziging is geweest door het vervallen van Hi. Ik heb een sim only abonnement 24 mnd vanaf 08-2014. In 12-2014 een 2e abonnement gesloten met nieuwe telefoon. Nu kan ik het oude sim-only niet opzeggen vanwege het niet erkennen van de opzegging Hi door KPN. Het sim only abonnement kost € 15,00 per maand en is niet meer gebruikt sinds 12-2014. Ik ben totaalklant bij KPN met internet, tv, vast bellen en mobiel bellen

De oplossing

Het sim only abonnement laten vervallen per 01-05-2015 vanwege het opheffen van de merknaam Hi door KPN

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Herten,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Wiel van Herten
    Datum
    KPN gaat nu het sim only abonnement beëindigen per 01-12-2015. Terug werkende kracht naar 01-05-2015 met het vervallen van de merknaam Hi lukt niet. Wel kwam er een opmerking dat de verkoop van een 2e abonnement in december 2014 niet volgens de regels is gegaan. Verder meedenken van KPN lukt. niet. Ik ben redelijk tevreden met detoekomstige besparing van € 15,00 per maand

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wiel van Herten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen