Opgelost door KPN: Abonnementswijziging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110587
Gebruiker
Ridders
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Het lukt niet om mijn via de mail toegezegd abonnement voor elkaar te krijgen. Ben hier al vanaf januari 2015 mee bezig. Ik zou een abonnement krijgen van een jaar met 35 euro korting in het eerste half jaar. Dit was een normale aanbieding. Toen dit niet verwerkt bleek, werd mij verteld dat dit niet meer kon maar dat ze mij wel een aanbieding konden doen van een jaar lang een korting van 21,77 euro. Hier ben ik mee akkoord gegaan. Op 20 februari is mij dit abonnement ook gemaild.
Tot op heden is het echter niet gelukt ondanks iedere maand contact gehad te hebben en iedere keer werd mij gezegd dat het goed in het systeem staat en dat het geregeld en gecorrigeerd zou worden. Later is mij verteld dat het niet meer gecorrigeerd kon worden maar dat het dan vanaf 3 mei een jaar lang zou ingaan. Weer niet.
Daarna heeft Ramisch Bito mij toegezegd dat hij alles zou nakijken en voor mij zou regelen en dat ik 15 mei hiervan telefonisch op de hoogte zou worden gesteld. Weer niet.

Gewenste oplossing

Dat mijn contract van 20 februari uitgevoerd wordt en dat mij de kosten van het iedere maand reageren (ergernis en tijd en kosten) vergoed worden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Ridder,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ridders
    Datum
    Het lijkt allemaal goed te komen maar wacht de volgende factuur en de verdere afhandeling nog even af.
  3. Auteur
    Ridders
    Datum
    Inmiddels heb ik de factuur ontvangen, maar deze is niet zoals afgesproken met terugwerkende kracht vanaf 19 februari 2015 verrekend maar vanaf 22 mei 2015. Waarom?
  4. Auteur
    Ridders
    Datum
    Factuur is in orde en het bedrag is gecorrigeerd vanaf de afgesproken datum.
    De afgesproken regeling als coulance, daar wacht ik nog op.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Ridder,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Ridders
    Datum
    Voor de afhandeling (coulance) zou ik aangemeld worden voor een site waar ik een mooi cadeau kon uitzoeken. Hier heb ik nog niets van gemerkt!
  7. Auteur
    Ridders
    Datum
    Uiteindelijk wel afgehandeld. Maar het hele proces heb ik als moeizaam en slecht ervaren. Zelfs de laatste afhandeling was weer niet wat ze hadden afgesproken.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen