Opgelost door KPN: abonnementverlenging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 57372
Gebruiker
misterb_151
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Lang leve kpn
2 abonnementen verlengt voor de mobiele telefoons, mijn vrouw belt hierna met de klantenservice omdat de prijzen in mijn kpn anders zijn als afgesproken in de winkel, blijkt dat de medewerker haar niet te woord wil staan omdat het familieabonnement op mijn naam staat, dus moet ze mij maar wakker moet maken ondanks dat ik lig te slapen ivm nachtdienst, met de melding dat als ik boos zou zijn hierom hij de verbinding zou verbreken, ik kan zeggen dat ik heel boos wordt om de arrogantie van deze medewerker, later in een gesprek met de klantenservice werd verteld dat ze de mobiele telefoon tegen extra kosten wel op haar naam zou kunnen krijgen maar is het dan nog een familieabonnement. waarom niet net als bij banken en/ of want wat gebeurt er nu als er mij wat overkomt met het abonnement ? toestel moet trouwens ook gewisseld worden want valt telkens weg., in de winkel bleek dat teruggeven niet kan omdat verpakking open is, zo is ontdekt dat het toestel niet werkt

De oplossing

verlenging nu opgezegd, mogelijk later datum nieuwe verlenging met ander toestel

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Kooij,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    misterb_151
    Datum
    Na klacht snelle reactie en afhandeling door KPN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
misterb_151
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen