Opgelost door KPN: Abonnemnt VIP games weekly: KPN klacht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161943
Gebruiker
Jantje
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Abonnement Budget 100.
Medio maart 2016 stond er in de KPN APP dat er extra internet kosten zijn van 9,99 euro. Direct 1200 gebeld --> konden niets zien en advies was om de volgende factuur af te wachten. Eind maart wederom extra kosten. In totaal 14,99 euro. Direct gebeld met 1200. KPN kon wederom niets zien. Telefoniste heeft navraag gedan en kwam met het advies om naar payinfo.nl te gaan. Als consument heb je op de KPN app daar geen inzicht in.
Ik vind het vreemd dat er zomaar zonder dat ik toestemming heb gegeven bedragen van je abonnement kunnen worden ingehouden.

De oplossing

terug betaling van de bedragen (14,99) en de bedragen die mogelijk nog in de pijplijn zitten.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Vorstenbosch,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    Jantje
    Datum
    Op 4-4-2016 ben ik gebeld door KPN. Medio april is pas de KPN afrekening voor alle partijen beschikbaar. KPN belt mij terug nadat zij de afrekening kunnen inzien en bespreken dan verder over de compensatie. Klacht is dus nog niet opgelost, maar wordt aangewerkt.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Vorstenbosch,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Jantje
    Datum
    KPN heeft contact met mij opgenomen nadat de factuur beschikbaar was. Bedrag wordt gecrediteerd. Heb bevestiging daarvan gevraagd en per mail ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jantje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen