Opgelost door KPN: Abonnemnt VIP games weekly: KPN klacht

# 161943

Abonnement Budget 100.
Medio maart 2016 stond er in de KPN APP dat er extra internet kosten zijn van 9,99 euro. Direct 1200 gebeld --> konden niets zien en advies was om de volgende factuur af te wachten. Eind maart wederom extra kosten. In totaal 14,99 euro. Direct gebeld met 1200. KPN kon wederom niets zien. Telefoniste heeft navraag gedan en kwam met het advies om naar payinfo.nl te gaan. Als consument heb je op de KPN app daar geen inzicht in.
Ik vind het vreemd dat er zomaar zonder dat ik toestemming heb gegeven bedragen van je abonnement kunnen worden ingehouden.

terug betaling van de bedragen (14,99) en de bedragen die mogelijk nog in de pijplijn zitten.

KPN
    Geachte heer Vorstenbosch,

KPN Klantenreacties CMT

Jantje
    Op 4-4-2016 ben ik gebeld door KPN. Medio april is pas de KPN afrekening voor alle partijen beschikbaar. KPN belt mij terug nadat zij de afrekening kunnen inzien en bespreken dan verder over de compensatie. Klacht is dus nog niet opgelost, maar wordt aangewerkt.
    KPN
    Geachte heer Vorstenbosch,

KPN Klantenreacties CMT
    Jantje
    KPN heeft contact met mij opgenomen nadat de factuur beschikbaar was. Bedrag wordt gecrediteerd. Heb bevestiging daarvan gevraagd en per mail ontvangen

Jantje

Ook een klacht indienen over KPN?