Klacht KPN: Absurde verhoging abonnementskosten Digitenne

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 28057
Gebruiker
piajosepha
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Per 1 juli a.s. verhoogt KPN de abonnementskosten voor Digitenne met bijna 30%: van € 9,66 naar € 12,50 per maand. En ik krijg er niets meer voor.
Is KPN erop uit om klanten weg te jagen? Krijg sterk de neiging om op te zeggen.

De oplossing

Prijsverhoging terugbrengen tot een aanvaardbaar niveau: bijvoorbeeld 3% i.p.v. bijna 30%.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verdegaal,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    piajosepha
    Datum
    KPN heeft contact met mij opgenomen. Als ik Digitenne wil houden, moet ik de prijsverhoging van 30% accepteren. Anders kan ik per direct mijn abonnement opzeggen. Mijn klacht is daarmee niet opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
piajosepha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?