Klacht KPN: Absurt hoge kosten doorverwijsnummer zonder als klant vooraf daar iets van te weten.

M. Jansen

Heb onlangs via 1891 met [waarschijnlijk] Centraal Beheer gebeld en de kosten van dit gesprek zijn €39,- als KPN weet van de hoge tarieven van deze nummers vind ik dat ze als een van de grootste providers actie moeten ondernemen om dit te stoppen,dit is pure oplichterij!

Actie ondernemen en de klanten een tegemoetkoming geven

KPN
    Geachte heer/mevrouw Jansen,

KPN Klantenreacties CMT
    M. Jansen
    KPN heeft me gebeld en doet er niets aan… Ronduit waardeloos! Ik heb nummer nooit gebeld maar zij brengen het wel in rekening!!! Tevens kan KPN mij niet vertellen welk bedrijf dit nummer 1891 heeft gebruikt bij mij.. iets wat ik niet kan geloven met al hun kennis en techniek.
    En dan te bedenken dat een andere gedupeerde met dezelfde klacht het wel vergoed kreeg.wat een slechte service van KPN.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN?