Opgelost door KPN: Activeer de juiste actie voor mij

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 541424
Gebruiker
Kees
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Post in de brievenbus! De eerste 12 maanden glasvezel internet + TV voor € 35,- in de maand. Wel even voor november je aanvraag doen want dan ben je een snelle beslisser en kom je in aanmerking voor de actie. Nu de glasvezel in huis is getrokken en de pre-aanvraag geen pre-aanvraag meer is maar een lopende bevestiging gekregen waar 6 maanden korting op staat! Telefonisch kunnen ze het niet aanpassen naar 12 maanden, maar ik heb toch voor die actie gekozen

De oplossing

Activeer de juiste actie voor mij

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Gelder,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van Gelder,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kees
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen