Opgelost door KPN: Activering

Ridder

Ik wilde overstappen naar alles-in-één van KPN, melde me aan en kreeg een tijd later een brief in de bus dat ik op 18 november werd overgezet. In de brief stond dat de activering op die dag tussen 14.00u en 20.00u zou plaats vinden. Ook stond er in dat m'n huidige ISDN-installatie ervan tussen gehaald moest worden.
Ik verwijderde op 18 november 's ochtends alle ISDN-app. en sloot het installatiepakket aan en voorzag het later op de dag van stroom. De volgende dag had ik nog steeds geen signaal en dus ook geen telefoon en belde naar de klantendienst met mijn mobiele Belgische telefoon, ik heb geen Nederlandse. Dit was een internationaal gesprek (grensbewoners). Na een lang telefoongesprek —15 min.— vertelde de dame me dat de aansluiting pas 24 november is. Ze zag dat ik een brief ontvangen had voor 18 nov. maar bij haar stond 24 nov. en dat ging voor. M'n installatie was afgebroken dus ik had geen tel. en internet meer. Leuk van KPN!

Het kwaad is geschiedt. Alles is nu in orde maar een beetje meer nauwkeurigheid in het vervolg. Deze fout van KPN heeft me € 10,64 gekost aan internationaal bellen.
Het zou sympathiek zijn van KPN om me die te vergoeden.

KPN
    Geachte heer Buijsrogge,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Ridder
    KPN heeft contact opgenomen met mij en de zaak is naar mijn volle tevredenheid opgelost
    Ridder
    De zaak is voor mij afgehandeld.

Ridder

Ook een klacht indienen over KPN?