Opgelost door KPN: Administratieve chaos bij KPN telefonie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 398652
Gebruiker
Dijk
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Mijn oude moeder zit sinds afgelopen vrijdag zonder vaste telefoon. Na ruim een uur de klantenservice gesproken te hebben gingen ze er verder mee. Zaterdag teruggebeld omdat er niets werd teruggekoppeld. Wederom ruim een uur aan de telefoon gezeten. Na vele wachttijd en afdelingen gesproken te hebben, kunnen ze alleen meegeven dat het nummer is afgesneden zonder reden en ze kunnen verder niets vinden hoe het dan wel kan. Mijn moeder is al 60 jaar klanten en dan krijg je te horen of ze wel betaald heeft. Schande.

Vandaag weer gebeld een oude moeder zonder telefoon is geen rustgevende gedachte. Ik heb weer ruim een uur gehangen, en diegene die mij hielp zei dat het een administratieve bende was en niemand kan nu zeggen wat er aan de hand is en hoe en wanneer het verholpen kan worden.

Ik spreek er schande van, zolang zonder telefoon en dan ook nog een zeer slechte service van een zogenaamd duurzaam bedrijf!

Gewenste oplossing

Dat mijn moeder weer kan bellen en gebeld worden. Haar telefoonnummer moet weer op actief gezet worden en een goede excuses in de vorm van een financiële tegemoetkoming zou op zijn plaats zijn.
Geboden oplossing
Alles is netjes opgelost! Goed telefonisch contact en ook een financiële tegemoetkoming. Bedankt!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  2. Auteur
    Dijk
    Datum
    LS,
    bedankt voor uw reactie. Ik wacht het wel af, er is al diverse keren aangegeven dat ik hierover teruggebeld zal worden. Helaas nog niets gehoord! Graag tot ziens.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dank voor een prettig gesprek. Ik weet zeker dat we, rechtsom of linksom, tot een goede oplossing komen.
    We spreken elkaar snel weer. Fijne avond.

    vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen