Klacht KPN: Adresfraude

Miranda Yasar-docter

Ik ben inmiddels al 4 maanden brieven aan t (terug) sturen naar jullie vanwege facturen en aanmaningen van iemand die niet op mijn adres woont.. ditzelfde gold voor t-mobile maar deze hebben dit binnen 2 maanden opgelost.. inmiddels een achterstand van 1967.- door deze persoon. En wat krijg je dan voor antwoord? Tja deze meneer heeft zich op uw adres geregistreerd en ivm privacy mogen wij dit niet aanpassen!! Hoe zit t met mijn privacy?? Want IK krijg straks een deurwaarder op bezoek.. als ik zelf ergens een abonnement afsluit moet ik 80 kopieen sturen met bewijs van adres, rekeningnummers en id kaarten maar iemand anders kan wel zomaar mijn adres misbruiken?? Maar neeeee hoor KPN kan hier niks aan doen.. dus die blijven gewoon aanmaningen sturen en wordt mn adres geregistreerd als wanbetaler..

Bedankt voor deze topservice...

Verwijder deze persoon van mijn adres

KPN
    Geachte mevrouw Docter,

KPN Klantenreacties CMT

KPN
    Geachte mevrouw Docter,

De administratie heeft het adres aangepast. Als het goed is zal u geen verkeerde correspondentie meer ontvangen. Echter heeft KPN meerdere systemen en kan het zijn dat er toch nog onjuiste correspondentie naar uw adres uitgaat.

Namens KPN excuses voor het ongemak.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?