Klacht KPN: Adresfraude

Klachtnummer
# 264729
Gebruiker
Miranda Yasar-docter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben inmiddels al 4 maanden brieven aan t (terug) sturen naar jullie vanwege facturen en aanmaningen van iemand die niet op mijn adres woont.. ditzelfde gold voor t-mobile maar deze hebben dit binnen 2 maanden opgelost.. inmiddels een achterstand van 1967.- door deze persoon. En wat krijg je dan voor antwoord? Tja deze meneer heeft zich op uw adres geregistreerd en ivm privacy mogen wij dit niet aanpassen!! Hoe zit t met mijn privacy?? Want IK krijg straks een deurwaarder op bezoek.. als ik zelf ergens een abonnement afsluit moet ik 80 kopieen sturen met bewijs van adres, rekeningnummers en id kaarten maar iemand anders kan wel zomaar mijn adres misbruiken?? Maar neeeee hoor KPN kan hier niks aan doen.. dus die blijven gewoon aanmaningen sturen en wordt mn adres geregistreerd als wanbetaler..

Bedankt voor deze topservice...

De oplossing

Verwijder deze persoon van mijn adres

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Docter,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Docter,

    De administratie heeft het adres aangepast. Als het goed is zal u geen verkeerde correspondentie meer ontvangen. Echter heeft KPN meerdere systemen en kan het zijn dat er toch nog onjuiste correspondentie naar uw adres uitgaat.

    Namens KPN excuses voor het ongemak.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen