Opgelost door KPN: adresgegevens

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56260
Gebruiker
Ed
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Woon al meer dan 10 jaar op het adres 2-4C. Zo staat het in het kadaster, zo staat ik ingeschreven in mijn gemeente.
KPN vindt niet dat ik hier woon maar op 2 cv4.
Bij wie ik dit ook aankaart als ik over wil stappen van telefoon of internet, naar een andere provider, moet ik uitleggen waar ik wel woon en dat dit echt het juiste (post/aansluit)adres is. Modems komen standaard niet aan. Volgens Postnl bestaat 2 cv4 immers niet. Providers kunnen mij ook niet vinden en als ze mij gevonden hebben moet IK naar de gemeente gaan en hun vertellen dat ze contact op moeten nemen met KPN om de adresgegevens te laten veranderen. In maart 2 weken zonder internet gezeten van Telfort. Sorry meneer, geen restitutie voor geen gebruik want u woont op een verkeerd adres.

Gewenste oplossing

KPN, pas je gegevens aan zoals die door de gemeente gebruikt worden en niet zoals dat door jullie 50 jaar geleden bedacht is.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Boukema,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ed
    Datum
    Volgens KPN zou voor MIJN adres de gegevens nu moeten kloppen, de rest van mijn woonflat moest het maar uitzoeken. Nu kijken wat Telfort nog gaat doen aan 2 weken geen mogelijkheid tot internetten. Ze verschilden zich totaal achter KPN.
  3. Auteur
    Ed
    Datum
    Telfort verschuilde zich achter KPN.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Boukema, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Ed
    Datum
    KPN heeft vandaag besloten om de kosten van niet gebruikt abonnement van Telfort te vergoeden. Zal binnenkort geregeld worden.
    Andere adressen in onze woontoren zullen als het goed is ook gebruik kunnen maken van juist adressering.
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Boukema, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    Ed
    Datum
    waarschijnlijk is er een definitieve oplossing. het heeft allemaal even geduurd maar de oplossing is er dus.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen