Opgelost door KPN: Adressering onjuist, geen oplossing

Twister1962

Al maanden ontvangen wij post op ons adres van een zekere A Bouman. Deze persoon is ons onbekend. Verschillende keren hebben wij contact met Hi en KPN gehad (per mail, per post, per telefoon) maar de rekeningen en aanmaningen blijven komen. Wij willen Hi/KPN verzoeken ons adres uit het bestand te verwijderen met gekoppeld de naam A Bouman.
Wij maken kosten voor deze gang van zaken (denk aan de telefoonkosten) en levert een hoop ergernis op.
Antw HI (getutoyeerd): Zoals eerder is aangegeven mag ik de adresgegevens helaas niet voor je aanpassen. Ik raad je aan de post die je krijgt retour afzender te sturen. Alleen daardoor kunnen we hierop actie ondernemen. De Nederlandse wet op de privacy verbiedt ons om de adresgegevens aan te passen voor iemand anders dan de eigenaar van het abonnement. Ik kan je helaas niets anders adviseren dan de post retour afzender te blijven sturen.
Wij sturen al maanden de post retour met begeleidend schrijven, echter er volgt geen reactie of oplossing

Een duidelijke oplossing is dat HI/KPN nagaat op welk adres deze heer/mevr woont en ons niet meer lastig valt met allerlei brieven, facturen, aanmaningen en mogelijk deurwaarders. Inmiddels ontvangen wij ook post van de stichting Preventel over deze klant.
Het lijkt ons niet meer dan billijk dat onze klachten serieus worden genomen, wij geen brieven, facturen en aanmaningen meer ontvangen van deze klant en eventueel een compensatie volgt in de telefoonkosten die wij hebben gemaakt.

Twister1962
    Oké, ik wacht op de reactie van Hi wat de oplossing gaat worden
    Twister1962
    Blijkbaar is het niet mogelijk de klacht vrij snel af te doen. ik blijf benieuwd naar de oplossing van deze klacht. Aangetekend dat wij sinds een week geen post meer hebben ontvangen mbt bovenstaand probleem. We wachten het af.
    Twister1962
    Klacht is als het goed is opgelost. KPN/HI heeft voorgesteld ons adres niet meer te gebruiken met deze persoon hieraan gekoppeld, maar sturen de correspondentie naar het eigen postadres van KPN. Ook hebben zij contact met incassobureau om ons adres niet meer te gebruiken. Jammer dat zij niet reppen over de door ons gemaakte kosten mbt deze kwestie.