Klacht KPN: ADSL gekaapt door andere provider

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 25518
Gebruiker
Foppen
Datum
8 reacties

Details

De klacht

weer2e keer in 20 jaar weer telefoonlijn gekaapt door andere provider.
KPN geeft fout toe maar moet wachten en men kan pas op 18-4 een noodprocedure startem om dit te herstellen binne 72 uur. maar mog steeds niks

De oplossing

graag ADSL weer herstellen en oude telefoonummer en emailadressen weer actieveren

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Putz,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Foppen
    Datum
    we gaan het afwachten. ben erg benieuwd hoe speodig dit alles nu gaat
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Putz,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Foppen
    Datum
    Men zou ons vorige week aansluiten maar krijgen een speciale lijnverbinding (zegd men) maar netwerkbeheer kan niet eerder een monteur sturen dan 13-5 ?? niet geaccepteerd en monteur zou 10-5 komen(zucht).
    Maar gisteren belt monteur en zijn we aangesloten, Hoera. Maar kunnen niet gebeld worden maar wel bellen.
    Vandaag sms gekregen dat monteur vrijdag komt ??? Kpn weer gebeld men weet van niets en klacht nog steeds open en men gaat verder...wordt vervolgt
  5. Auteur
    Foppen
    Datum
    Eindelijk heeft afgelopen maandag KPN ons aangesloten. afgelopen vrijdag heeft een monteur alles gecontroleerd maar konden nog steeds niet bellen. Vandaag is dat hersteld en kunnen we bellen en gebeld worden. Maar alle belooftes dat je word terug gebeld door de persoonlijke begeleidster is uit gebleven. Ook de afhandeling van de klacht loopt nog, bv vergoeding en emailadressen herstellen. ik weet nu, omdat ik niet gebeld wordt, of dit nog loopt. als dit klaar is kan in de klacht afmelden
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Putz,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Putz, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen? Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    Foppen
    Datum
    men beloofd veel maar na veel weken eindelijk wel weer internet en telefoon. wel al mijn emailadressen kwijt en kunnen ook niet meer onze eigen naam gebruiken omdat mijnkpn aangeeft dat onze namn in gebruik zijn. dus allemaal een nieuwe emailadres aangeschaft. ook de beloofde schade vergoeding voor geleden schade is veler maler lager dan vorige keer en was niet bespreekbaar.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Foppen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen