Opgelost door KPN: Afgesloten abonnement wegens wanbetaling

Loco

Door het verlies van mijn baan en dus inkomen eerder dit jaar ben ik niet in staat geweest tijdig aan mijn betaalverplichtingen te voldoen met Hi.
Hierdoor is aanvankelijk mijn abonnement afgesloten en later na de betalingen overgenomen door een incasso bureau.

Ik heb aangegeven door omstandigheden niet tijdig aan mijn betalingsverplichtingen te kunnen voldoen en dat het dus geen kwestie van niet willen, maar niet kunnen is. Inmiddels heb ik weer inkomen en werk en heb ik de incasso grotendeels betaald.
Tot mijn grote verbazing kwam ik er achter dat ik niet alleen incasso kosten moest betalen maar dat mijn contract was doorgescheurd.

Ik moet nu dus een 2-jarig abonnement betalen terwijl ik er geen gebruik meer van kan maken (en amper gebruik van heb gemaakt). Dit lijkt me alleszins onredelijk en buiten proportioneel ook al staat dit contractueel vastgelegd. Het web care team gaat inhoudelijk hier helaas niet op in. Ik vind dit persoonlijk geen omgangsvormen met (ex?)-klanten.

Ik hoop gewoon gebruik te kunnen maken van het abonnement waarvoor ik betaald heb. Dit lijkt mij de beste oplossing, maar ik sta open voor discussie.

Loco
    Nog geen contact gehad met Hi op dit moment, kan nog niets zeggen over de afhandeling. Maar wil wel graag de klacht openhouden tot nadere order.
    Loco
    Tegemoetkoming met Hi afgesproken, omdat ik juridisch waarschijnlijk geen poot had om op te staan akkoord gegaan met deze oplossing.

Loco

Ook een klacht indienen over KPN?