Klacht KPN: afgesloten na betaalafspraak

Anoniem

ik heb een abonnement, en heb meerdere hoge telefoonrekeningen gekregen ik kon deze niet zo direct betalen waardoor ik halfzujdig werd afgesloten. ik heb gebeld met de klantenservice en afgesproken dat ik de rekening van 303 direct zou overmaken en de factuur van 158 euro 14 dagen uitstel zou krijgen. na het gesprek op 31 oktober was ik direct weer aangesloten en heb ik dezelfde dag nog het bedrag overgemaakt op 5 november bleek ik ineens helemaal afgesloten te zijn. ik heb direct gebeld naar de klantenservice waar ze zeggen dat het bedrag idd 2 nov binnen is gekomen. maar ik moet eerst het andere bedrag overmaken voordat ik weer aangesloten ben, terwijl de medewerkster mij wel verteld dat ik 14 dagen uitstel heb hoe krom is dit?!?!?

KPN
    Geachte mevrouw Schenkel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?