Klacht KPN: afgesloten na betaalafspraak

Klachtnummer
# 14896
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een abonnement, en heb meerdere hoge telefoonrekeningen gekregen ik kon deze niet zo direct betalen waardoor ik halfzujdig werd afgesloten. ik heb gebeld met de klantenservice en afgesproken dat ik de rekening van 303 direct zou overmaken en de factuur van 158 euro 14 dagen uitstel zou krijgen. na het gesprek op 31 oktober was ik direct weer aangesloten en heb ik dezelfde dag nog het bedrag overgemaakt op 5 november bleek ik ineens helemaal afgesloten te zijn. ik heb direct gebeld naar de klantenservice waar ze zeggen dat het bedrag idd 2 nov binnen is gekomen. maar ik moet eerst het andere bedrag overmaken voordat ik weer aangesloten ben, terwijl de medewerkster mij wel verteld dat ik 14 dagen uitstel heb hoe krom is dit?!?!?

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Schenkel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen