Opgelost door KPN: Afgesloten van Digitenne

Lotjes1

Gaat over Digitenne
27 juli JL zouden wij nieuwe insteek kaartjes krijgen om TV te kijken.
De zelfde dag een mail gekregen dat de kaartjes niet de 27 juli komen maar 1 augustus, nu hebben ze ons afgesloten van Digitenne 27 juli, we hebben geen TV meer tot 1 augustus.
Meer als 4 keer gebeld, wordt telkens met mijn vraag in de wacht gezeten, en dan verbreken zij het contact.

Graag zo snel mogelijk aangesloten worden, 71 minuten totaal in de wacht gestaan, wil compensatie voor de telefoon kosten van € 50.
Prima opgelost Prachtige bos bloemen, en krijg mijn gemaakte kosten terug. Ben heel tevreden.

Geachte heer/mevrouw ,

Geachte heer Van der Nagel,

Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Zou u deze klacht willen her beoordelen.

Bedankt voor uw medewerking.

Geachte heer Van der Nagel,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?