Opgelost door KPN: Afgesloten van Digitenne

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 610367
Gebruiker
Lotjes1
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Gaat over Digitenne
27 juli JL zouden wij nieuwe insteek kaartjes krijgen om TV te kijken.
De zelfde dag een mail gekregen dat de kaartjes niet de 27 juli komen maar 1 augustus, nu hebben ze ons afgesloten van Digitenne 27 juli, we hebben geen TV meer tot 1 augustus.
Meer als 4 keer gebeld, wordt telkens met mijn vraag in de wacht gezeten, en dan verbreken zij het contact.

Gewenste oplossing

Graag zo snel mogelijk aangesloten worden, 71 minuten totaal in de wacht gestaan, wil compensatie voor de telefoon kosten van € 50.
Geboden oplossing
Prima opgelost Prachtige bos bloemen, en krijg mijn gemaakte kosten terug. Ben heel tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Nagel,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Zou u deze klacht willen her beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van der Nagel,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Zou u deze klacht willen her beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen