Klacht KPN: Afgesloten van Internet en Telefonie

Klachtnummer
# 46817
Gebruiker
webmaster@cdaloppersum.nl
Datum
4 reacties

Details

De klacht

26-10-2013 nieuwe abonnement alles in 1 afgenomen, enkele dagen later weer geannuleerd vanwege slechte voorlichting KPN. Op 5 novemeber annuleringsbrief van KPN ontvangen. November en December 2013 wel interactieve TV in rekening gebracht. Op 31-12-2013 gebeld met KPN over het intrekken van Interactieve TV en teugstorten van 2x € 12,50. Op deze datum is door KPN de fout gemaakt want op 10-01-2014 zijn wij compleet afgesloten van Telefonie en Internet. Als Raadslid (mijn echtgenote) en webdesigner(ikzelf) ondervinden wij hier enorme schade door. KPN geeft aan dat het wel 4 weken kan duren voordat wij weer aangesloten zijn. DIT IS NIET ACCEPTABEL!!!

De oplossing

Direct weer gebruik kunnen maken van zowel Telefonie en Internet.
De schade die wij ondervinden wil ik vergoed zien. (Extra mobiele kosten, Vergoeding van alle onkosten die wij moeten maken om elders onze werkzaamheden te verrichten)

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Elderman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    webmaster@cdaloppersum.nl
    Datum
    We hebben nog steeds telefonie en internet maar hebben gisteravond (14-01-2014) steeds een telefoon ontvangen waarbij de toestellen gewoon afgingen. Het nummer wat werd benaderd was 0596573232 dit is dus niet ons abonneenummer want die is 0596572761 en staat nog steeds doorgeschakeld naar het mobiele nummer van mijn echtgenote
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Elderman, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Elderman, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT