Klacht KPN: Afgesloten van internet en vaste telefonie

Klachtnummer
# 153350
Gebruiker
jGM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op woensdag 27 januari ben ik voor mij onverwachts afgesloten door KPN van internet en vaste telefonie. Dit ivm overstap binnen KPN naar KPN compleet, dit op aanraden van het zakelijke centrum van KPN in Eindhoven. Sindsdien is ondanjks diverse pogingen van mijn kant (telefonisch, internet) nog steeds geen signaal geleverd op 8 februari. Er is een montuer langs geweest...steeds....er wordt aan gewerkt...resultaat is hetzelfde,
Als zzp'er die werkt vanuit huis, is internet voor mij een essentiele werktool. Ik moet dus improviserend aan het werk of uitwijken. Heel vervelend en onverteerbaar. En vooral onbegrijpelijk....en volgens mij totaal onnodig.

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk een nternetconnectie en ik wil compensatie vanwege de afgelopen 12 dagen waarop ik niet optimaal heb kunnen werken als zzp' er.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Gademan,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen