Opgelost door KPN: Afgesloten voor aansluiting op glasvezel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 156710
Gebruiker
DN
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ongevraagd heeft KPN besloten klanten om te zetten op het glasvezelnetwerk. Afspraak gemaakt en gepland voor begin volgende maand. Sinds maandag heeft KPN ons echter gewoon afgesloten: geen telefoon en geen internet meer en oh ja, doodleuk verklaren ze dat ze het ook niet meer terugdraaien. Wat een verschrikkelijk bedrijf is dat om met 30 jaar trouwe klanten zo om te durven springen. Schande!

De oplossing

Ogenblikkelijk herstel van de functies waarvoor ik betaal en financiële compensatie voor de geleden ergenis en het niet nakomen van verplichtingen van levering

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Noort,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    DN
    Datum
    Gisteren KPN-monteur langs geweest: gaf aan dat hij voor de door KPN gedachte oplossing het verkeerde advies had meegekregen en het verkeerde materiaal. Heeft een dongel afgeleverd en dus nog steeds geen telefoon en alleen werkend voor die laptop zolang die daar ook staat. Laat daar een laptop nou juist niet voor bedoeld zijn.... Wat een amateurs en wat een beroerde service! Voorspel nu al dat straks de betaling van deze beroerd geleverde prestatie wel geacht wordt gewoon doorgang te vinden..
  3. Auteur
    DN
    Datum
    Wat een amateurs. Afgelopen donderdag een monteur geweest. Heeft ons weer aangesloten. Internet werkte en telefonie ook; helaas telefonie na een dag weer uitgeschakeld. Uiteraard gebeld. Het gebruikelijke ritueel van aan-uitzetten, resetten etc. Einde van het verhaal: we sturen een monteur op een tijdstip dat het KPN uitkomt. Of je maar weer een vrije dag wil nemen. Ik doe dat niet meer, ze komen maar wanneer ik thuis ben. Ik ga nu mijn uurloon in rekening brengen, ik ben het zat!!
  4. Auteur
    DN
    Datum
    Gisteren 8 maart gebeld. Probleem is nu opgelost. Nette afronding voor gemaakte onkosten en niet geleverde prestaties. KPN jullie weten kennelijk wel hoe het moet, dus laat anderen dat maar al vanaf de eerste melding ervaren! Dan houd je het vertrouwen van je klanten. Zaak gesloten.
  5. Auteur
    DN
    Datum
    Zie mijn laatste reactie. KPN weet hoe het hoort, maar vergeet dat soms toe te passen. Wij zijn er na heel veel heen en weer bellen uiteindelijk goed uitgekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DN
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen