Opgelost door KPN: Afgesloten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149113
Gebruiker
Jenster
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,

Nadat wij een betalingsachterstand zaterdag via ideal hebben betaald, zijn wij nu ook afgesloten van internet en telefonie,
Het te betalen bedrag is ineens met 100 euro verhoogd, omdat men nu ook de lopende maand wil.
Onze kinderen kunnen niet zonder internet in verband met school. 200 euro van de 300 die men nu ineens wil hebben zijn nu betaald.
Wilt u ons in ieder geval weer aansluiten op internet en telefonie? Het kan toch niet zo zijn dat de factuur ineens met 100 euro verhoogd wordt, terwijl wij het bij ons bekende openstaande bedrag betaald hebben?

Hartelijke groet.

De oplossing

Graag aansluiting op in ieder geval telefoon en internet

5 reacties

  1. Auteur
    Jenster
    Datum
    Goedemorgen ik zou het fijn vinden om zo snel mogelijk een voor beide partijen goede oplossing te kunnen vinden. Gisteren geprobeerd een oplossing te vinden welke voor beide partijen acceptabel was, maar er was geen concessie mogelijk. Mijn jongens hebben voor school echt internet aansluiting nodig.
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Leenman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Jenster
    Datum
    Dat is fijn, dit mag op mijn mobiele nummer. Dank u wel
  4. Auteur
    Jenster
    Datum
    super geholpen. alles geregeld. dank jullie wel
  5. Auteur
    Jenster
    Datum
    top

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jenster
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?