Klacht KPN: Afkopen abbonement en inwonend

Linda

Beste,

Ik ben bijna vier jaar klant bij KPN, tot kort naar tevredenheid.
Mijn koopwoning wordt per 1.8.2016 verkocht, terwijl mijn kpn abbo tot midden dec 2016 loopt. Ik ga tijdelijk bij vrienden wonen en zij hebben geen KPN. Hierdoor word ik verplicht ongeveer 5 maanden te betalen aan KPN, terwijl ik er geen gebruik van maak. Dit verbaasd mij. Het zou een ander verhaal zijn, als ik mijn abbo wel kan meenemen naar de nieuwe woning, alleen die wordt pas in 2017 opgeleverd.

Groet,
Linda

Ik wil per 1.8.2016 van mijn abbo af en in 2017 weer klant worden, als mijn nieuwe woning af is. Ik ben tevreden overKPN, maar niet als ik 5 maanden voot niks moet betalen. Dan ben je mij kwijt als klant.

KPN
    Geachte mevrouw Tuninga,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Tuninga,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?