Klacht KPN: Afkopen abbonement en inwonend

Klachtnummer
# 174137
Gebruiker
Linda
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste,

Ik ben bijna vier jaar klant bij KPN, tot kort naar tevredenheid.
Mijn koopwoning wordt per 1.8.2016 verkocht, terwijl mijn kpn abbo tot midden dec 2016 loopt. Ik ga tijdelijk bij vrienden wonen en zij hebben geen KPN. Hierdoor word ik verplicht ongeveer 5 maanden te betalen aan KPN, terwijl ik er geen gebruik van maak. Dit verbaasd mij. Het zou een ander verhaal zijn, als ik mijn abbo wel kan meenemen naar de nieuwe woning, alleen die wordt pas in 2017 opgeleverd.

Groet,
Linda

De oplossing

Ik wil per 1.8.2016 van mijn abbo af en in 2017 weer klant worden, als mijn nieuwe woning af is. Ik ben tevreden overKPN, maar niet als ik 5 maanden voot niks moet betalen. Dan ben je mij kwijt als klant.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Tuninga,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Tuninga,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen