Opgelost door KPN: Afschrijven digitenne met fox sport

Adrianna

Ben overgestapt naar ziggo, alleen abonnement voor twee digitennes behouden. Schrijven ze nu al twee keer 12.50 wat klopt maar ook fox sport 16.50 eraf. Wat niet klopt.
Is toch ook niet logisch je zegt abonnement af met fox sport maar boven blijft het bij de digitenne. Wat mij ook niet is gezegd. Net gebeld krijg het geld niet terug. Echt waardeloos. Terwijl ze hier terug wilde naar kpn. Krijg niemand aan de telefoon je kunt alleen schriftelijk reageren. Niet meer normaal zij maken fouten maar herstellen ho maar.

Geld terug van 2 maanden fox sport

KPN
    Geachte mevrouw Wolters,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Adrianna
    Nog geen contact met mij opgenomen.
    KPN
    Geachte mevrouw Wolters, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Adrianna
    Ben tevreden met de afhandeling van de klacht.

Adrianna

Ook een klacht indienen over KPN?