Opgelost door KPN: Afschrijven digitenne met fox sport

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 85219
Gebruiker
Adrianna
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ben overgestapt naar ziggo, alleen abonnement voor twee digitennes behouden. Schrijven ze nu al twee keer 12.50 wat klopt maar ook fox sport 16.50 eraf. Wat niet klopt.
Is toch ook niet logisch je zegt abonnement af met fox sport maar boven blijft het bij de digitenne. Wat mij ook niet is gezegd. Net gebeld krijg het geld niet terug. Echt waardeloos. Terwijl ze hier terug wilde naar kpn. Krijg niemand aan de telefoon je kunt alleen schriftelijk reageren. Niet meer normaal zij maken fouten maar herstellen ho maar.

De oplossing

Geld terug van 2 maanden fox sport

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wolters,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Adrianna
    Datum
    Nog geen contact met mij opgenomen.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wolters, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Adrianna
    Datum
    Ben tevreden met de afhandeling van de klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Adrianna
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen