Klacht KPN: Afschrijving iedere week €5 door mobitrans digital BV VIP

Klachtnummer
# 182176
Gebruiker
Danique
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KLACHT Zonder mijn toestemming is er in de afgelopen 4 maanden iedere week €5 via mijn telefoonfactuur door KPN afgeschreven i.v.m. een abonnement op een internetdienst van Mobitrans Digital B.V. KPN levert mij geen bewijs van mijn aanmelding bij deze dienst; dat kan KPN ook niet, want ik heb me nooit voor deze dienst aangemeld. Ik heb tot drie maal toe contact gezocht met KPN, maar KPN geeft aan dat het niet hun probleem is en dat ik mij via SafeKlick dien te wenden tot Mobitrans Digital B.V. SafeKlick en Mobitrans Digital B.V. zijn onbereikbaar.

Wat mij opvalt is dat diverse klachten over KPN via deze site naar tevredenheid worden opgelost door KPN Klantenreacties CMT. Waarom KPN dat niet direct met kan, is mij onduidelijk.

De oplossing

Teruggave van mijn geld

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Gunther,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT