Klacht KPN: Afschrijving ongewenst via Mobitrans Digital B.V. VIP

Klachtnummer
# 178859
Gebruiker
Jan-jande bruijne
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste KPN,

Mijn zoon heeft een mobiel abo en vorige week kwam ik erachter dat er al geruime tijd 5 euro per week!!! wordt afgeschreven door een bedrijf waar hij zich nooit bewust voor heeft aangemeld.

De oplossing

Ik wil dat het mbo per direct stopt, ik heb dit al bij payinfo aangegeven en ik wil dat ik in de toekomst geïnformeerd wordt als er andere transacties plaatsvinden, behalve de gebruikelijke van KPN voor bellen/sms'en/internetgebruik etc....
Dit ook graag voor het mbo van mijn dochter, die ook 20 euro per maand betaalde aan een vage dienst die wij niet willen gebruiken!!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Bruijne,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Bruijne,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen