Klacht KPN: afschrijvingen aan VIP games Weekly

Klachtnummer
# 173710
Gebruiker
E
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zojuist kwam ik er tot mijn schrik achter dat er meer dan € 65,- aan VIP games weekly is afgeschreven van mijn rekening! Ik heb me nooit hiervoor aangemeld. Direct afgemeld via Payinfo, maar wat nu met mijn kosten die ik onverschuldigd heb gemaakt? Graag een oplossing KPN! Mijn overstap naar KPN compleet heb ik gemaakt vanwege het voordelige abonnement. Zo kan ik de voordelen wel op mijn buik schrijven.... Ik hoor het heel graag!

De oplossing

Ik zou graag het geld terug ontvangen dat aan VIP games weekly is betaald. Voor zover ik het snel kon bekijken gaat het om € 65,-

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw De Vries,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen