Klacht KPN: afsluiten van telefonie en internet.

Velden

we hebben een aanvraag ingediend voor een alles-in-een-pakket van KPN.
wijzigingsdatum 21 december.
op de bevestiging staat een datum van 25 november, daar heb ik gelijk voor gebeld.
het zou direct gecorrigeerd worden, daar heb ik ook een bewijs van gehad.
op 25 november is toch alles afgesloten.
het heeft 1.5 week geduurd voor we weer bereikbaar waren.
wij hebben een aannemersbedrijf en zijn 1.5 week niet bereikbaar geweest voor klanten.
Dit is een verschrikking.
Het duurde drie dagen voordat er uiteindelijk actie is ondernomen.
Intussen is alles weer in orde, maar dit heeft wel 1.5 week geduurd. Hoeveel klanten zijn naar concurrenten gegaan? om dat wij niet bereikbaar waren????

ik wens een schadevergoeding, zelfs als ik niet kan aangeven, wat in werkelijkheid de geleden schade is.
Mobiel telefoongebruik omdat vaste lijn niet beschikbaar was.
Tijd die ik met KPN aan de telefoon zat, zijn niet-productieve uren geworden. (inclusief wachttijden tot drie kwartier) 4x
Belafspraken die KPN niet nakomt. belooft dat er een sms komt met rechtstreeks telefoonnummer, maar nooit gehad.
Klanten die ons niet kunnen bereiken.
Vooral heel veel ergernis, omdat we de controle kwijt waren.

KPN
    Geachte mevrouw Van der Velden-Meertens,

KPN Klantenreacties CMT
    Velden
    Ik wacht nog steeds op reactie van KPN.
    en dan bedoel ik niet een reactie op Klachtenkompas.nl maar dat de belofte ingelost wordt dat er contact met me opgenomen wordt.
    KPN
    Geachte mevrouw Van der Velden-Meertens,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?