Opgelost door KPN: afsluiten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 102000
Gebruiker
karin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nieuw abonnement nieuw toestel. Vorige abonnement niet juist geinformeerd. Nu van mijnkant alles in orde gebracht. Door slechte interne communicatie is nu mijn abonnement alleen in werking voor noodoproepen

De oplossing

Bel gewoon zoals beloofd en los het op

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    karin
    Datum
    Inmiddels contact gehad. Voor alle narigheid overeen gekomen 25 euro minder abonnementskosten voor volgende maand te betalen. De klacht is opgelost. Wel erg stugge klantenservice. Totaal niet bereidt om zich in de consument in te leven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
karin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen