Klacht KPN: Afsluiting kpn

Klachtnummer
# 50698
Gebruiker
Robin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik was helaas door problemen met mijn bank te laat met mijn betalingen waardoor ik gelaas afgesloteb ben. Nu reeds de betaling die ik van kpn had gehad gedaan en netjes gebeld wanneer ik weer aangesloten zou worden moet ik gaan wachten tot de 16 de voordat ik weet aangesloten kan worden terwijl ik nu wel heb betaald!!!

Dit vindt ik uitermate teleurstellend aangezien we al 2 keer in korte tijd 2 dagen zonder tv en internet hebben geEten doot storingen en woj dan maar geduld moeten hebben!!!

Bij deze wil ik u mede delen dat wij hier niet mee accoord gaan en stappen zullen ondernemen tegen kpn. En zo spoedig mogelijk zullen gaan over stappen naar de concurent!!!

De oplossing

Zo snel mogelijk weer aangesloten worden

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Stuyfy,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Stuyfy, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen