Klacht KPN: Afsluiting telefoon internet binnen maand na aanvang omdat buren internet ook willen

# 191430
JWZ

Ik ben verhuisd en vroeg bij KPN een internet verbinding aan via de telefoonlijn. Na veel tijd, de monteur moest kabels verleggen wat heel veel werk kostte. Na ruim 4 weken doet internet niets meer: de kabel naar het modem is weg. Ik vraag aan KPN wat nu? "U heeft een brief gehad dat u bovenburen kreeg en die willen internet dus we hebben uw verbinding verbroken, er ligt maar één telefoonlijn dus". Eh sorry? "Nou ja geen nood hoor, u zegt uw verbinding op en U vraagt een nieuwe aansluiting aan. We leggen dan over enkele weken een nieuwe huis aansluiting aan en sluiten u weer aan dan is UW probleem opgelost". En mijn eerste rekening en abonnement dan? "Die moet u wel betalen natuurlijk". Arrogant of niet? Begronding, logica: ik zou een brief hebben gehad binnen 3 weken NA mijn aansluiting dat ik werd afgesloten omdat er maar één lijn mogelijk was en die beantwoordde ik niet dus het is gerechtvaardigd om mij af te sluiten binnen één maand na de start van mijn abonnement..

Direct mijn kabel terug installeren en de buren maar een aanvraag opnieuw doen. Het is mijn schuld niet dat er maar één lijn ligt dat had KPN moeten weten nu ik pas aangesloten werd dat ik niet opzeggen wil. Buiten dat ze alles baseren zij hun afsluiting op een brief waar ik geen kennis van heb waarin ik akkoord moet gaan met opzegging door KPN..... hoe arrogant moet je zijn als bedrijf?

JWZ
    tot op heden is de reactie van KPN: "We werken er aan". Er zou een monteur komen alleen die zie ik nog niet komen. CHAT bij KPN / Facebook levert een zelfde beeld op: "Er is een complex probleem en we hebben iemand er op gezet, u moet afwachten".
    JWZ
    Krijg ik vandaag een afschrijving op mijn bank voor abonnementskosten voor november. Ik heb al voor € 245 internetkosten via mijn mobiel en nog steeds geen internet van KPN. Sterker nog in plaats van internet krijg ik binnenkort een nieuw modem voor TV, Telefoon EN internet...... ik heb geen aansluiting noch kabel wat moet ik met dit dure pakket extra ? Ik heb tv en wil geen telefoon maar moet wel betalen voor de vaste kosten van ????
    Geachte heer Wolters,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

JWZ
    Wat is er te onderzoeken? Sluit die kabel aan en knip die van de laatst gekomen door. Dat is oplossen.
    Niet "onderzoeken" tot St. Juttemis!
    JWZ
    Komt er een monteur en sluit alles aan. Diezelfde avond een belletje namens KPN:"U wordt op 2 december aangesloten alles is geregeld en we bellen de 5e of alles naar wens is". ???? En dag erna wordt ik weer afgesloten.... "U betaalde de rekening niet". uh ik heb net 2 dagen internet, buiten dat is de rekening voor een compleet pakket in november en ik heb een basis internetpakket want nota bene € 25 goedkoper is en moet nu voorschot hele maand betalen omdat ik net aangesloten werd??
    Geachte heer Wolters,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 23 31 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

JWZ
    Er is een monteur gekomen en sloot alles aan. de dag erna kwam iemand van Acces for all en ging in de kelder rommelen en weg is internet weer. Gevraagd aan KPN: "Er komt een monteur 2 december..... als u de rekening betaald zullen we de 5e bekijken hoe we gaan verrekenen... REKENING? 3 maanden , 1 dag internet genoten en was weer weg en dan nog eens een instap abonnement rekenen terwijl ik alleen internet heb. Betaal mijn rekening bij BEN waar ik nu internet via mobiel dan wordt verrekend pas.
    JWZ
    Vandaag 5/12/2016 een mail: Wij zien nu dat uw verbinding volledig technisch is opgeleverd en dat u gebruik kunt maken van de door u bestelde diensten. Volgens onze gegevens is een nieuwe monteursafspraak niet meer nodig. Vreemd dat er geen modem is , geen kabel ligt en de monteur zei vorige maand, dat er kabels in de kruipruimte verbonden moeten gaan worden maar vandaag wel opgeleverd??? Hoe doet KPN dat in mijn kruipruimte als er niemand thuis was ?
    Geachte heer Wolters,

De behandelaar van deze reactie heeft met u afgesproken begin januari weer contact met u op te nemen. Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt haar rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 23 31.

JWZ
We wachten nog steeds op de aansluiting.

Ook een klacht indienen over KPN?