Opgelost door KPN: Afspraak met de monteur voor de 2e keer niet komen opdagen

Siham

Afgelopen vrijdag zou er een monteur langskomen voor het 3 in 1 pakket. Deze kwam niet opdagen. Contact opgenomen met KPN hierover en die gaven aan dat zij een storing hadden in hun systeem waardoor de monteur de afspraak op zijn bon niet kon krijgen. Maar ik moest er wel achteraan bellen. Kreeg totaal geen telefoontje van KPN hierover. Afdeling planning had mij gebeld en die heeft voor mij een afspraak gemaakt voor de week erop dat is in dit geval (morgen). Ik dacht laat ik maar toch voor de zekerheid even bellen of die afspraak wel goed in hun systeem staan, wederom staat deze afspraak niet in hun systeem. Hoe dat kan konden ze me ook geen antwoord op geven. Als ik dus niet had gebeld zou ik dus weer morgen voor jan doedel wachten op een monteur die weer niet komt. Dit kan toch niet! Ik heb gevraagd of het mogelijk was dat ik gewoon bij mijn oude provider blijf maar dat was ook niet mogelijk omdat er al een signaal van hun was . Ik begin echt spijt te krijgen van KPN!

Het liefst wil ik niet meer bij KPN zitten en dat ik weer blijf bij Ziggo. Als dit de service is die zij aanbieden dan wil ik het niet meer.

KPN
    Geachte mevrouw Mouhcine,

KPN Klantenreacties CMT

Siham
    Afgelopen donderdag is de monteur geweest van KPN. Via twitter heb ik iemand gesproken van KPN Webcare en die heeft voor mij deze afspraak geregeld. Alles werkt nu na behoren.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Mouhcine,

De behandelaar van deze reactie heeft volgens afspraak, vrijdag 22-4-2016 nog getracht u telefonisch te bereiken. Dat is helaas niet gelukt.
    Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt hem rechtstreeks telefonisch benaderen via telefoonnummer 070-343 05 45.
    We hebben begrepen dat alles nu wel technisch in orde is. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

KPN Klantenreacties CMT

Siham

Ook een klacht indienen over KPN?