Klacht KPN: Afspraak niet nakomen

Klachtnummer
# 41622
Gebruiker
Bietje28
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goededag Ik heb bij de phonehouse mijn abbo verlengd en kreeg te horen dat ik toestellease had nooit door hi op de hoogte van gesteld maar goed! Ik had op dat moment mijn mobiel niet bij mij. Geen probleem zei de medewerker van de phonehouse dan vink ik het aan en dan zenden ze je een enveloppe met uitleg en welk toestel er ingeleverd moet worden ik zei prima doen we..we zijn toen verder gegaan en vroeg het nog een keer binnen hoeveel tijd kan ik die envelop verwachten 2 tot 4 wkn ik zei prima heb via mijn hi gelijk mijn adres gewijzigd diezelfde dag dus dat was correct.. Nu hebben ze tot mijn verbazing een bedrag van ruim 300 euro afgeschreven 185 euro toestellease en 25 euro boete. Maar tot op de dag van vandaag nog geen enveloppe ..word ik de dupe van klanten die hun afspraken NIET nakomen!! Ik wilde de telefoon als ik de envelop had gekregen terug zenden..in de envelop zou staan om welk telefoon het gaat en welk imei nummer.

De oplossing

Kans krijgen om nog het envelop te ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Bietje28
    Datum
    Afgehandeld uk heb tot nu tie nog niets vernomen van HI

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen