Klacht KPN: Afspraak voor glasvezel monteur niet nakomen

Klachtnummer
# 117419
Gebruiker
Konijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

24-6-15 heb ik een internet en tv abonnement gekocht online via kpn .
Een afspraak ingepland voor vrijdag 10-7 nog 2 mailtjes gestuurde met vragen over bezorging en tijden van de monteur! Die beantwoord zijn!
Vandaag 7-7 wordt ik opgebeld om een afspraak te maken voor de aansluiting, uitgelegd dat ik een afspraak had staan voor vrijdag en dat hier ook mail contact over geweest is!
Maar volgens de dame kon dat niet want dat stond niet in het systeem!
De eerst volgende datum was 20-7. Ik heb voor vrijdag al vrij genomen om de post te ontvangen en de monteur!
Toen gezegd dat ik van het contract af zag, maar zit nu dus zonder internet en tv
Door een zeer slechte service van kpn!!

Ik hoop dat er toch nog een oplossing verzonnen kan worden!

De oplossing

Dat er deze week toch nog een monteur langs komt!

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Konijn,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen