Opgelost door KPN: Afspraken m.b.t. abbonoment niet nagekomen, resulterend in te hoge facturen de eerste 4 maanden.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 17430
Gebruiker
Monique Snoeks
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een abonnement afgesloten voor een mobiele telefoon bij KPN. In de winkel is duidelijk gemaakt dat wij geen verstand hebben van telefoons. Na enig overleg in de winkel is een abonnement van +- €20,- in de maand afgesproken. Hier zou een bel/sms-bundel van 100 minuten bij zitten en nog wat extra's.

De eerste maand zaten hier eenmalige kosten bij. Ook een klein bedrag aan gebruikskosten. Omdat het hier over een paar euro's ging hebben we er geen aandacht aan geschonken, maar de maand er op waren de gebruikskosten alweer hoger. Gek, want er zou een belbundel bij zitten waar absoluut niet overheen is gegaan.

De KPN-winkel zou dit voor ons oplossen. Dat is de eerste maal niet gebeurd. Weer een te hoge factuur, weer terug geweest. En jawel, ditmaal staat er een belbundel op de factuur...
met gebruikskosten van de laatste maand er nog bij, die ondertussen cumulatief rond de 30 euro zitten. Van het kastje naar de muur gestuurd en KPN vergoedt niets, want het zou onze fout zijn.

De oplossing

Het teveel aan gebruikskosten teruggestort op de rekening, wat in totaal neerkomt op ongeveer 30 euro.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Snoeks,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Monique Snoeks
    Datum
    Beste KPN Klantenreacties CMT,Ik heb nu naast het klantnummer ook de door u gevraagde gegevens opgenomen bij de privé informatie.Met vriendelijke groet,M. Snoeks
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Snoeks,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Monique Snoeks
    Datum
    Er is nog geen contact opgenomen na de reactie van KPN.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Snoeks,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Monique Snoeks
    Datum
    Situatie is erg netjes opgelost. Beetje jammer dat het via klachtenkompas heeft moeten gaan, maar desalniettemin kudo's!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monique Snoeks
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?