Klacht KPN: Afspraken maken met KPN blijkt lastig, probleem Digitenne blijft onverholpen

pieterv

Bijna een maand geleden (19 mei) ben ik via Twitter met KPN webcare in contact gekomen. De reden van dit contact zijn problemen met de opnamefunctie van Digitenne. In eerste instantie ben ik goed geholpen door een van de medewerkers, echter is de vervolgfase niet goed verlopen. Sterker nog: ik ben hier uiterst ontevreden over en vind de handelswijze schandalig. Twee keer is zonder bericht de omwisselafspraak voor Digitenne niet doorgegaan. De koerier kwam niet opdagen. Uit navraag bleek dat dit door een "storing in het logistieke systeem niet alle opdrachten door waren gekomen". N.a.v. de storing besloot KPN zonder met mij af te stemmen een nieuwe afspraak in te plannen. Resultaat: koerier stond voor de deur terwijl ik voor werk elders was. Hierna is het nog eens misgegaan. KPN leverde een andere product (apparaat zonder opnamefunctie) en vandaag een kastje van het merk Topfield. Dit laatste blijkt niet te werken. Iedere keer als ik het kastje aan zet gaat het beeld op zwart!

Na een maand wil ik wel eens een oplossing voor het probleem! Een goed werkend Digitenne apparaat die doet waarvoor ik elke maand betaal (TV kijken en TV-programma's opnemen). Daarnaast hoop ik dat KPN ook daadwerkelijk iets aan de dienstverlening doet en de afspraken die zij maakt nakomt. En als je dan een afspraak niet kunt nakomen, laat het dan in ieder geval weten!

KPN
    Geachte heer Veerman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    pieterv
    De klacht is inmiddels afgehandeld. Maar de wijze hoe en de termijn vind ik niet goed. KPN neemt weinig initiatief om bekende klachten (als het goed is) op te lossen en neemt teveel fouten die gemaakt zijn voor lief. Het is maar wat je belangrijk vindt. Blij dat de klacht verholpen is en dit gezeur is afgelopen.

pieterv

Ook een klacht indienen over KPN?