Klacht KPN: Afspraken niet nagekomen.

Jan D. Sluijk

Op 08.09.2012 een "Alles in een" pakket van KPN afgesloten bij een mijnheer die mij thuis benaderde. De aanbieding die werd gedaan, was aantrekkelijk. Afgesproken is dat mijn verbinding op 27 sep. zou worden opgeleverd. Dit werd mij per brief van 11.09 medegedeeld.
Bij brief van 20.09 werd mij medegedeeld dat de oplevering werd verzet naar 08.10
Echter was per 27.09 mijn (huis)telefoonaansluiting door KPN al buiten werking gesteld.
Heb daar 3 x overgebeld met de klantendienst (0800 nummer) moest lang wachten voor ik iemand kon spreken. Bij elke keer bellen moest ik worden doorverbonden met de technische afdeling, waarbij elke keer weer de verbinding werd verbroken. Heb de moed toen maar opgegeven. Op 08.10 verscheen de monteur die alles zou installeren. Kan niet anders zeggen dat die jongen een en ander netjes voor elkaar heeft gemaakt. Ook zou mijn 2e TV in slaapkamer met een draadloze verbinding op het net worden aangesloten.
De draadloze verbindingsset die hij daarvoor nodig had kwam defect uit de doos en hij had geen andere bij zich. Daarvoor moest ik een nieuwe afspraak maken volgens deze monteur. Kreeg telefonisch te horen, dat deze aansluiting pas op 06.11 opgeleverd kan worden, wegens grote drukte. Ook de afspraken die zijn gemaakt over gratis HBO pakket en Pluspakket (TV) werden gewoon in rekening gebracht op mijn 1e (digitale) factuur.
Heb spijt dat ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN. Die jongens die aan je deur komen zijn gladde praatjesmakers en overtuigen de mensen met leuke aanbiedingen, maar je ziet wat een ellende je je op de hals haalt. Deze jongeman heeft ook nog voor mij berekend dat ik op jaarbasis een kleine E 200,= goekoper uit zou zijn t.o.v. mijn contract bij Ziggo, hetgeen na het ontvangen van mijn 1e factuur al vraagtekens oproept.

Aanvullende gegevens voor KPN
Ontbreken van naam en adresgegevens klager.
J.D. Sluijk
Julianalaan 84,
3481CK Harmelen
0348752765

KPN
    Geachte heer Sluijk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Sluijk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?