Klacht KPN: Afspraken niet nagekomen

Klachtnummer
# 154362
Gebruiker
JSWH
Datum
8 reacties

Details

Klacht

In dec. 2015 telefonisch afspraak gemaakt met KPN over oversluiting en verandering in alles in 1. Op 7 januari 2016 blijkt dat afspraak niet is genoteerd. Daarna begint alle ellende: noodpakker geleverd, die het slechts gedeeltelijk doet. Internet is alleen onveilig bereikbaar. Dan blijkt dat glasvezel moet worden aangesloten. Gebeurt eindelijk 4. febr. Regge installeert en meldt: "gereed" . Dan komt monteur KPN op 11 februari. Signaal nog niet aanwezig. Op 12 feb. gebeld met Regge Fiber: signaal wel aanwezig en gereed gemeld. Na heel lang wachtenen veel gesprekken blijkt: Pas op 25 feb. komt signaal. Tussendoor bellen mensen niet terwijl ze dat wel beloven. We zijn nu ongeveer ten einde raad. Bij eerdere klacht afhandeling voorgesteld waarover KPN bij tel.gesprek helemaal niets kon zeggen. Wij hebben nu alles gedaan wat in ons vermogen ligt. We hebben nu na bijna 2 maanden nog alleen gebruik van 1 tv, telefoon(hadden we al) en onveilig internet.

Gewenste oplossing

Excuses voor laatdunkende en onpersoonlijke behandeling.
Een groot gebaar van KPN, financieel uitgedrukt, en compensatie in de vorm van gratis abonnement voor de rest van het jaar.

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Holtrop,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    JSWH
    Datum
    Mij wordt steeds gevraagd om contact met u op te nemen. Heb ik gedaan maar dat levert niets op. Daarom nu graag gewoon een schriftelijke reactie.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Holtrop,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Er staat voor vandaag een monteur ingepland.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    JSWH
    Datum
    Overdracht aan Afdeling escalatie begrijp ik niet. Verzoek nu serieus en inhoudelijke reactie op mijn klacht te geven. Monteur is vandaag inderdaad geweest, zonder vooraankondiging (toevallig was ik thuis) Aansluiting nog niet gereed. Monteur staat helemaal buiten de klacht. Ik verwijs naar mijn eerdere reacties. Graag nu echt aandacht voor mijn verwijten!
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Holtrop,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    JSWH
    Datum
    Ik heb meer dan eens gevraagd om een inhoudelijke reactie van KPN. Daar blijf ik bij, temeer daar de aangekondigde contacten of niet plaats hadden of nietszeggend waren. We zijn met behulp van de klantenservice eindelijk aangesloten, maar nog steeds zeer ontevreden over de behandeling van december tot maart. Wat doet u daaraan?
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Holtrop,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  8. Auteur
    JSWH
    Datum
    Ik ben weliswaar akkoord gegaan met de financiele afhandeling maar nu blijkt weer dat KPN mij dubbel kosten in rekening brengt, zowel voor het oude abonnement als voor het nieuwe. Ik ga dan in op wat mij telefonisch wordt meegedeeld en aangeboden omdat ik tot mijn spijt aanneem dat de mij verstrekte gegevens juist zijn. En dat zijn ze niet!

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen