Klacht KPN: Afspraken niet nagekomen
Details
Klacht
In dec. 2015 telefonisch afspraak gemaakt met KPN over oversluiting en verandering in alles in 1. Op 7 januari 2016 blijkt dat afspraak niet is genoteerd. Daarna begint alle ellende: noodpakker geleverd, die het slechts gedeeltelijk doet. Internet is alleen onveilig bereikbaar. Dan blijkt dat glasvezel moet worden aangesloten. Gebeurt eindelijk 4. febr. Regge installeert en meldt: "gereed" . Dan komt monteur KPN op 11 februari. Signaal nog niet aanwezig. Op 12 feb. gebeld met Regge Fiber: signaal wel aanwezig en gereed gemeld. Na heel lang wachtenen veel gesprekken blijkt: Pas op 25 feb. komt signaal. Tussendoor bellen mensen niet terwijl ze dat wel beloven. We zijn nu ongeveer ten einde raad. Bij eerdere klacht afhandeling voorgesteld waarover KPN bij tel.gesprek helemaal niets kon zeggen. Wij hebben nu alles gedaan wat in ons vermogen ligt. We hebben nu na bijna 2 maanden nog alleen gebruik van 1 tv, telefoon(hadden we al) en onveilig internet.Gewenste oplossing
Excuses voor laatdunkende en onpersoonlijke behandeling.Een groot gebaar van KPN, financieel uitgedrukt, en compensatie in de vorm van gratis abonnement voor de rest van het jaar.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.