Klacht KPN: Afspraken niet nakomen KPN

Klachtnummer
# 119667
Gebruiker
AntiKPN
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Jarenlang ben ik een trouwe klant van de KPN. Maand na maand betaal ik de (meestal door mezelf veroorzaakte) telefoonrekeningen. Deze rekening is echter buiten mijn schuld om veroorzaakt. Voordat ik mijn iPhone 6 bij KPN had gekocht met een abonnement vertelde de medewerker mij dat ik recht had op familievoordeel en dat mijn MB's verdubbeld zouden worden. Dit was echter te mooi om waar te zijn. Nadat ik een toestel van 600 (!!) euro met een abonnement van 40 euro per maand had aangeschaft vertelde een medewerker in de winkel mij dat dit toch niet zo bleek te zijn. Deze maand heb ik een rekening van 179 euro KPN! Die had 50% -10 euro (Familievoordeel) minder kunnen zijn als jullie duidelijker advies hadden gegeven. Ik had notabene vantevoren aangegeven dat ik het internet nodig zou hebben. Ik voel me echt afgedankt en ik sluit NOOIT meer een abonnement bij KPN af. Als ik dit vantevoren had geweten had ik een heel ander abonnement samengesteld, wat mij veel geld had bespaard!

De oplossing

Kwijtschelding 50% abonnementskosten en een vergoeding voor het niet nakomen van de afspraak (Familievoordeel en MB verdubbelaar)

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen