Klacht KPN: Afspraken worden niet nagekomen en bij navraag geen enkele service

M Kuyt

Drie maanden geleden een aanvraag gedaan om het mobiele telefoonnummer van mijn zoon over te laten sluiten naar KPN. Na oorspronkelijk duidelijke afspraken te hebben gemaakt en alle benodigde informatie te hebben gegeven gebeurt er op de afgesproken overgangsdatum helemaal niets. Na contact met de klantenservice hele aanvraag opnieuw gedaan. Iphone en simkaart ontvangen. Op de afgesproken dag dat het abonnement zou overgaan weer gebeurt er weer niets. Simkaart nummer dat al twee keer is doorgegeven moet nogmaals worden doorgegeven. Iphone moet worden teruggestuurd. Nieuwe simkaart zal worden opgestuurd. Op de afgesproken dag helemaal niets. Geen bericht, geen simkaart. Weer contact met de klantenservice. Weer is er niets te vinden m.b.t. de gemaakte afspraken. Geheel onduidelijk hoe nu verder. Klacht ingediend. Geen enkele actie. geen oplossing.

1. Een schriftelijke bevestiging dat de aanvraag is stopgezet en dat ik naar een andere provider kan gaan.

2. Of heel snelle service om dingen te regelen.

Sowieso een vriendelijke medewerker die begrijpt wat er mis is gegaan en kan helpen met een oplossing

KPN
    Geachte heer/mevrouw Kuyt,

KPN Klantenreacties CMT
    M Kuyt
    Nog steeds is er geen contact met mij opgenomen, zoals bijna een week geleden hier is toegezegd. Wat gaat er mis? Keer op keer worden er toezeggingen gedaan en steeds weer worden deze niet nagekomen. Echt onbegrijpelijk. Dit loopt al sinds juni 2015. Ik wil inmiddels niet verder met KPN. Graag alsnog een bericht hoe alles netjes kan worden afgewikkeld. Komende week ga ik stappen nemen want ik wil verder met een andere provider.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Kuyt,

De behandleaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken.

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?